Wednesday, July 04, 2012

side mirror aku hilang..ciss!!

Assalammualaikum.^




Keluar office nak balik, sambil jalan nak gi kat motor borak2 ngan kwn..dia pn naik motor gak..borak, borak & borak..Kawan gerak dulu..aku pun nak gerak jgk..nak start motor, baru perasan side mirror belah kanan tak de..eh, kurang ajar betul..


Nak tanggalkan yg kiri takut setting tak betul pulak..baik hati pulak si pencuri tu ambik sebelah jer..terima kasih la sesangat..mungkin dosa tu ringan sikit la ko dpt kan..


Tapi aku rasa malu jer sepanjang pejalanan balik tadi.. sume macam tengok aku pelik jer..ke aku yg perasan.. lain kali nak mangga je side mirror motor aku tu atau cabut dua-dua bawak sekali masuk office, bleh?

2 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

alolo cian... side miror pun nak kbas ek..

miss nuna said...

ntah dorng ni.. x de keje..