Friday, July 06, 2012

'dia' datang esok ..!!

Assalammualaikum.^


Hujung minggu lepas rasanya hari last aku abiskan duit .. Banyak jgk duit keluar utk shopping..beli tu, beli ni.. kalau bleh semua nak beli..perempuan la katakan.. tapi atas rasa kesedaran yang tinggi aku tahan nafsu yg membuak-buak itu.. rasanya untuk kali terakhir buat sementara waktu sementara kehadiran 'dia' disisi..


Esok aku akan jemput 'dia'.. sanggup tau aku amik cuti satu hari semata-mata nak jemput 'dia'.. rasa teruja sangat-sangat.. semoga dengan kehadiran 'dia' dapat mengubah diri aku & peristiwa-peristiwa yg lalu x berulang lagi..


Dan yang paling penting.... tanggungjawab aku semakin bertambah.. insyaalah aku akan pikul tanggungjawab  aku itu dengan sebaik-baiknya..



p/s : eh, bedebar-debar pulak rasanya nk jumpe 'dia'..

No comments: