Wednesday, July 25, 2012

annoying lah u ni.. tau la tgh angau.!

Assalammualaikum.^


Orang bila dah angau ni kan.. dia tak sedar dalam masa yang sama dia dah buat orang lain menyampah.. tau la tengah angau kan, tapi sorok-sorok la sikit.. jangan nampak sangat angaunya.. Mana tak menyampahnya bila tiap-tiap hari nak cite pasal orang tu.. dia mcm ni, dia mcm tu, bla..bla..bla.. annoying habis!! Bila tanya suka dia ke..? "eh, nak kawan jer.."


Kawan ea.. dah tu yang buka FB dia, tunjuk gambar dia dekat kita, nyanyi-nyanyi lagu callering tone dia, ketawa sorang-sorang konon teringat lawak dia semalam..  *sign


No, no, no.. aku tak jeles pun.. cuma rimas jerrr.. kalau suka cakap suka.. tak payah berbolak balik dengan kenyataan.. rimas, lemas..


Korang-korang kalau tengah angau-angau tu.. cuba try test tanya kawan-kawan korang " kau rasa aku ni annoying tak ? " memang mereka-mereka akan cakap " tak lah, aku suke dgr ko cerita.." tapi dalam hati
 " annoyingggg gilaaaa !!!"






p/s : ni dalam kategori ngumpat ke..?
















8 comments:

Cik tikah said...

hhaha.. btol!

miss nuna said...

@Cik tikah x salah nak cerita..tp berpada-pada la kan..

CiK GorGeouS ! said...

dapat kat CG, memang ayat sarkastik jek bagi...baru terasa ohshem :)

miss nuna said...

@CiK GorGeouS !Haha..nak buat camne hati baik sgt..

elyna mirsada said...

hurm stiap owg pnye pragai msg2..

Gaara said...

mengumpat kot..:p

miss nuna said...

@elyna mirsadaperangai dah mcm tu x dpt buat apa2..redha je..

miss nuna said...

@Gaara oppss..=_='