Thursday, February 09, 2012

penangan BOTOX tak menjadi..

Assalammualaikum.^


Botox sinonim dengan kecantikan..Tadi aku ada la try buat suntikan botox..alamak..x menjadi plak..ingat nak suntik botox tu kat bibir biar jadi mcm bibir Angelina Jolie..
.
.
.
.
.
.
bibir seksi..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraa..

ni la penangan Botox yang tak menjadi tu..haha..percaya tak? haha..tak de maknanya aku nak buat Botox tu..mengarut je..ni sebenarnya sebab serangga mana ntah cium aku..gatal..tengok apa dah jadi ngan bibir aku..alang-alang bagi la dua-dua belah, ni separuh je..cisss..

Aku skrng ni tgh risau camne nak pergi keje esok..alamak, malunye..!! Kurang ajar punya serangga..!!!



6 comments:

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

cian die.. tp memg da mcm angelina jolie..

Typing Error said...

Salam. Mati2 percaya sis cucuk botox. Dah la ni 1st entry yg saya baca. Rupa2nya penulis blog ni masih ada kesedaran sivik. Maaf di atas semua salah faham yang telah berlaku.

miss nuna said...

DySha.Pink◕‿◕✿: hehe..skrng dh baik dh..cuma gatal2 sikit..ada eh?hikhik..

miss nuna said...

Typing Error : ish,x de maknanye nk cucuk2 nih...saje je kasi suspen..hee

hamzah ian said...

nasib baik serangga cium. kalau orang? hahaha

miss nuna said...

hamzah ian: kalau orang..?? hmm..bibir dia yg bengkak, kena tumbuk..bleh?hahaha