Thursday, February 02, 2012

Aku pun mahu itu..!!

Assalammualaikum..^



Bila bukak je FB berlambak-lambak status mcm kt atas nih."dapat sambung degree"..wah, aku sekadar tumpang gembira..Jikalau itu aku...



Tgk la kwn2 aku nih..kemain sibuk lagi masing-masing..aku tumpang gembira buat mereka..bestnye dpt berkongsi-kongsi cerita berkongsi-kongsi kegembiraan..aku? x penah mohon pun..ntah..ada yg menyuruh, tapi aku je yg malas..nak tau jgk kn aku dpt ke x..mana tau kan ada rezeki..bleh je aku pujuk2 ayah aku..

Tp kebanyakkan kwn2 aku dapat UNIMAS..fuhh, terbanglah mereka ke Sarawak..bermain-main dgn sumpit dan bergaulah mereka dgn orng2 iban, bidayuh dan sbgnya..ececeh..gurau jer..x de keje nak main ngan sumpit..apa-apa pun GOOD LUCK buat mereka..semoga berjaya dengan cemerlang..



No comments: