Saturday, February 18, 2012

lembaga misteri..eee takutnya!!

Assalammualaikum.^




Cuba korang bayangkan...korang sekarang berada di dalam kereta bersama sorng lagi kawan di trafic light tgh menunggu lampu merah bertukar warna..dalam masa menunggu tu, mata korang melilau melihat keadaan sekitar..tiba-tiba sewaktu itu korang perasan pokok-pokok bunga raya berhampiran korng  bergoyang dgn kencang.. korang semakin pelik.. korang amati dari mana punca yg mengerakkan pokok tersebut...korang amati kiri, kanan, bawah..alamak !! korng ternampak sepasang kaki betul-betul di celah pokok tersebut..ya, betul..kaki..bukan kaki ayam, itik, lembu & sbgnya tp kaki manusia !!  Korng teruskan amati kaki itu..berkulit gelap ..mata pelan-pelan beralih keatas dan baru korang sedari yg empunya kaki tersebut tidak berpakaian dgn kata lain BOGEL !!! Arghhhh..dan ketika itu juga korng nampak tangannya bergerak-gerak memegang ranting-ranting pokok tersebut seolah-olah sengaja menarik perhatian...dan korng tau situ lah puncanya..

Peristiwa ini benar & telah aku alami..siyes memang meremang bila pikir2 balik..mana tak nya, pokok bunga raya tu memang betul-betul sebelah aku..dan muat-muat 'lembaga' duduk kat celah pokok-pokok bunga tu..terus suruh kwn aku tu kunci kereta yang sememangnya dh berkunci...fuhh nasib baik aku ngan dia tak bertentang mata..kata kawan aku 'lembaga' tu balut muka dia dan cuma nampak mata je..tapi yang paling penting........aku tak nampak 'ttteeett' dia..alhamdulillah..

No comments: