Thursday, February 02, 2012

Fenomena Ustaz-Ustaz Berstail...

Assalammualaikum..



Kenal tak sape ni?? ye..ye.. Ustaz Azhar Idrus.. aku suka tengok video ceramah dia..abg aku la yg selalu bwk video2 dia yg pekat cakak ganu (cakap terengganu)  bila dia balik bercuti.. dulu masa aku tinggal dekat Terengganu,  ustaz ni blm femes lagi..bila aku dah pindah duk Melaka baru dia nak femes eh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ni plak..kenal tak..? Korang mesti kenal kan..Ustaz Don..sejak akhir2 ni dia semakin meningkat naik dimata masyarakat..suka tengok rancangan dia 30 Minit Ustaz Don saluran TV Al-Hijrah. Sepatunya rancangan agama mcm ni dipanjangkan lg kan..30 minit mana cukup..cara dia menyampaikan dakwah dgn stail yg tersendiri dan bersahaja mungkin salah satu faktor beliau disenangi oleh orang ramai..

Dan melihatkan keadaan ini..aku mula sedar masih ramai lagi yang menerima  dakwah agama sebegini..dan syabas diucapkan kepada para2 ustaz yang sentiasa berdakwah, sesungguhnya perbuatan  anda itu sanggatlah mulia di sisi ALLAH S.W.T 


p/s : teringin nak dengar ceramah diorg secara LIVE..boleh ?




No comments: