Wednesday, February 29, 2012

hi new staff....welcome to the office !!

Assalammualaikum.^




Seronok sgt ari ni...sepatutnya perasaan seronok tu esok, tp dh diawalkan hari ni plak..hehe.. Ari ni aku dah dpt kwn baru a.k.a pekerja baru kt ofis ni..yea pekerja sebaya ngan aku..akhirnya.. 

Pagi td aku dtg pukul 9.00am, lmbt sikit drp biasa..dtg ofis nampak sepasang kasut, dlm hati sempat puji kasut tu cantik.. and then masuk, tgk pekerja baru tu dh sampai awal dari aku.. "Eh, bukan dtg esk ke?" aku tanye dia.. "saje je datang awal, kang esk tak tau apa-apa " lbh kurang mcm tu la dia jwb..orangnya kecik-kecik je..manis pun ada.. 

Td jgk bos buat meeting tergempar kata ko, untuk bagi-bagikan tugasan..dan alhamdulillah kerja aku dah ringan sikit sebab dah bagi kt pekerja baru tu...hahahahaa

Hii, orang baru, opps.. nama dia Asmah, welcome to the office..and, and..nice to meet u..

2 comments:

Typing Error said...

Salam...

Kalau zmn sekolah dulu mst kecoh setiap kali ada budak baru masuk kelas. Kalau kelas lain pun menyibuk ja nak tahu siapa. Soalan pling famous, hensem x? cantik x?

Rindunya zmn sekolah........^-^

miss nuna said...

ala..tiba2 rindu nk gi sekolah..dulu nuna penah la merasa title "budak baru" masa kt sekolah..terasa femes jp..