Wednesday, January 02, 2013

WISHLIST 2013

Assalammualaikum.^


1 hb 1 2013 dah pun berlalu.. cakap pasal tahun baru ni nak jugak aku cite pasal azam... Eh, x mau, nak tukar.. azam kepada wishlist.. sesuai sikit kot. Bukan apa, azam aku dari tahun sebelum-sebelum x semua tercapai.. malas nak heret ke tahun ni pulak.. Azam tu sendiri bermaksud kemahuan (keinginan, cita-cita, dsb) yg sangat kuat, tujuan (yg sesungguhnya)-kamus dewan.. So, aku ni x de la kemahuan yang sgt kuat, aku tukar lah azam tu kepada wishlist je..


Ok, tahun ni banyak yang aku nak capai..ni kira main wish la.. antaranya -:


1. Beli handphone baru.. jeles tgk abah beli galaxy Note II semalam.. tp bukan hp tu la, mahal kot.


2. Beli notebook (jadila..).. percaya tak aku tak pernah ada laptop sendiri, kepunyaan sendiri & hak milik sendiri ?? Time aku belajar pun aku pinjam laptop abah. Aku selalu bukak internet pun guna pc 'awam' dkt rumah.. tak privacy langsung.. nak bukak internet bleh plak adik aku duk sebelah tunggu turn.. 


3. Cari rezeki dekat tempat lain.. rezeki di mana-mana, insyaallah.


4. Save more money.. untuk kecemasan. Sakit pening nanti ada la penyelamat kan.

5. Sentiasa bersyukur dgn apa yg ada, jangan membazir.

6. Cari jodoh ? ^



Insyaallah.. Akan cuba yang terbaik untuk merealisasikan impian di atas.. Kita hanya merancang.. Allah S.W.T yang menentukannya.










2 comments:

Cik tikah said...

jodoh? woooow! hehehe...

miss nuna said...

@Cik tikah =..=' syhhhhhhh...