Thursday, December 20, 2012

Latihan Industri

Assalammualaikum.^



Budak LI dah masuk keje isnin baru-baru ni.. 4 orang semuanya.. alahai, comel-comel semuanya.. tengok dorng teringat aku masa LI dulu.. sopan habis. 

" Asalammualaikum, kak " - time dtg.

"Rehat dulu kak, akak tak rehat ke?"- time rehat

"Bye, kak, balik dulu."-time balik

Sopan sangat.

Dan budak-budak LI memang semangat giler.. bagi kerja, cepat je siap sampai tak tau nak bagi keje apa lagi..  Time LI memang macam ni, semangat !! Macam aku jgk dulu.. lps dpt keje..semangat tu dah tak sehebat dulu..hikhik

Dah ramai-ramai ni, terasa busy pulak.. melayan dorang.. tak pe la ilmu dikongsi bersama.. dorang nak belajar, kita ajar. Tapi dorng ni bagus.. suka bertanya & ingin tahu.. lbh bagus dari pekerja tetap.. tak tahu tp tak nak bertanya.



p/s : kan bagus kalau keje hari-hari bersemangat mcm budak-budak LI ni..


3 comments:

ELFarahin said...

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/mini-end-year-giveaway.html

Jna marcello said...

hahaha kalau yg baru pasti semangat yg lama tu yg pemalas contoh mcm Na hihihi

miss nuna said...

@Jna marcellohihi.. hangat-hangat tahi ayam ea..