Wednesday, November 07, 2012

Mereka gembira, saya pun gembira

Assalammualaikum.^




 Talking Tom Cat, baru je guna aplikasi ni.. tu pun setelah godek-godek hp abah, ntah celah mana tiba-tiba jumpa aplikasi ni & terus install * aku tak de smartphone, tumpang org punye jer.. T_T

Orang yang paling suka dgn benda ni mak & abah. Abah, hp dia sendiri pun tak tau ada benda alah ni. Siap tunjuk kt kawan2 dia lg. Dorng asyik tergelak je guna aplikasi ni. Suka bila dorng gelak2. Bahagia rasanya.





Ni pun sama jugak macam talking tom cat, tapi suara dia tu biasa-biasa je. Lebih suka guna talking tom cat daripada  talking baby hippo. Tapi kesimpulannya dua-dua boleh buat kita gelak bila benda ni tiru balik apa yg kita cakap. Dua-dua boleh hilangkan tension ^__^


1 comment:

Yana Aina said...

ank buah yana suka tgk kucing tue... hehehh