Wednesday, September 26, 2012

i'm in love with...

Assalammualaikum.^

Bila kita rasa sedih, rasanya lebih baik kita tutup  kesedihan itu dengan perkara yang kita minat & seronok.. daripada duduk termenung mengenang nasib dapat jugak sesuatu yang ok.. dan paling utama, jgn lupa untuk mintak pertolongan pada Allah.. itu lebih baik.

Ok, tak nak cerita panjang-panjang.. Sebelum ni ada la search dekat internet pasal felt.. felt sana, felt sini.. Dah tu selalu sangat tengok kt internet dorng buat mcm2 guna felt ni, geram !!.. akhirnya terhasil la felt craf sendiri..








Ni je yang mampu dibuat.. seronok & puas hati.. ^_^

2 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

kawaii... da lam xmen felt2 ne.. kalo da pgang memg ketagih punya

kiru magu said...

comelnyerr!!!!!tetibe rindu nak main felt balik =.=''