Tuesday, September 11, 2012

Jangan tinggal daku..

Assalammualaikum.^



       Patah tumbuh hilang berganti.. Tapi.. kalau orang, tak dapat dicari ganti. Huhu.. stress tau. Dua orang staff bakal tinggalkan aku nanti. Serentak pulak tu. Dorang semua nak kuar tinggalkan aku. Sedih betul. Nanti opis tinggal 2 org staff jer.. dgn sape aku nak kawan.. dgn sape aku nak ngumpat2 bos..ehem. Yang lagi sorang tu memang tak kan ku ceritakan pasal bos dgn dia.. sebab apa ? sebab dia tu adik bos a.k.a spy bos. Keje dorng yg bakal kluar tu  akan di pass dkt aku.. tak tertanggung rasanya. Nak pass keje kt sorng lg tu ..? ish, dia tak tau apa2 pasal keje semua tu.. 

       Bila dorng dpt keje lain.. perasaan aku bercampur baur. Gembira ada sedih pun ada..eh, macam mana tu..? Gembira dalam sedih. Mampu ke aku handle semua tu sorang-sorang ? Aku takut. Takut tak mampu. Aku pun ada jugak apply keje lain. Tak sangka dorng dapat dulu dari aku. Duhai hati.. sabarlah. Setiap peristiwa ada hikmahnya.


p/s : kalau ramai staff dkt sesebuah company tu cari keje lain...there must be something wrong some where...          

No comments: