Tuesday, November 08, 2011

serammm nihh...


Cite seram @ cite hantu  apa yg best skrng nie eh..yg seram gile2  and bila tengok bleh kene heart attack? teringin ah nk tgk cite seram...bukannye apa, dh lama kot tak tengok cite seram..yg last tengok pn cite karak..tak besh pon..

Penah  taw aku nengok cite seram nie ngan adik aku...cite ju-on (cite hantu yg seram sejuk penah aku tgk) yg ntah keberapa ntah..takut tengok antu dia merangkak sambil buat bunyi seram 2 aaarrrrkkkk..masa 2 tgh mlm kot cite 2 ditayangkn kt tv..sume dh tido, aku ngan adik aku je tak tido agi..pastu tiba2 tgh syok2 suspen nih..tiba2 kt blkng almari buku 2 dgr bunyi semacam jek..adik aku yg sememangnye penakot 2 pn cepat2 pandang aku..aku buat derk je..pastu ada lg bnyi 2..bunyi mcm benda tgh mencakar-cakar..." kak, bunyi ape 2 kak..?" aku pn ckp.."lipas 2.."and dia balas.."bukan la..". aku balas balik " betol la..dh 2 ape..?ju-on?.."ish, apa akak ni..kang dtg btol2 kang."...dan untuk memuaskan hati dia..aku pn amik penyapu jolok2 dekat blkng almari 2..pastu kuar la seekor lipas spt yg aku ckpkn td.."kan betol 2..tgk2" pastu kitaorng  pn smbng tgk cite 2...tp aku tau adik aku 2 masih rase takut agi..

Esoknye aku pn cite kt mak aku..sbb mak aku pn suke tgk cite serammmm nih..mak aku pn cakap "nape tak kejut mak.." lahh..mana tau.



aaarrrrrrkkkk......
(tak berani letak gambar penuh)

No comments: