Monday, November 21, 2011

kisah minah rempit...



Pagi tadi lbh kurang 8.30 am, aku bertolak gi keje…biasanye gi keje naik motor (blm ckp bajet beli kete )..otw dlm perjalanan tu tiba2 ada sorang mamat ni bwk moto  potong aku..ok fine..tak kisah la…tp bila dh potong, dia bleh plak bwk slow2..klu nk bwk slow2 baik tak yah potong la kan...dah potong kite, bleh plak duk ke kanan bukan ke kiri jln 2..then aku bg la peluang tgk mana tau dia bwk laju ke jap gi kn..tp memang tak la.. so, aku pun potong dia n bwk laju2 sbb memang dah lmbt..tiba2 dari cermin sisi  aku tgk moto td 2..dia betul2 kt blkng aku..padahal aku bwk laju la dari dia td..mcm seolah2 nak potong aku lg..kurang ajar la 2 kn.td kemain lmbt lg...aku pn apa lg..Pecut lg tak nak bagi dia potong..hahah...
Menyampah orng mcm ni taw. pagi2 dh buat org sakit ati...biasanye laki yg buat benda2 mcm ni (mostly) kadang-kadang ada jgk kete..tak sedar2 nk lawan ngan motor yg kecik drp dia ni..penah jgk..bunyi hon tiba2 je ..kalau kete biasa tak pe..tp lori..nak2 yg besar2.. tau2 la kn bunyi dia cmne..terkejut den..mcm ni la lumrah bila bawak moto ni..haha..tau la kita ni kecik..huhu..dah ada kete nanti aku drift plak eh..



kite merempit bkn cam nie ea..jgn sesekali byngkan mcm ni..kita merempit ayu2 gitu..hehe.

No comments: