Friday, November 11, 2011

3 kepala yang 1 kepala !!


11.11.11


Ari ni 11.11.11 --> tarikh yg unik kn...pada pasangan yg bakal mendirikan rumah tangga aku ucapkan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan bagi sesape birthday dia ari ni....happy birthday!! Semoga hari ni menjadi kenangan terindah dalam idup korng....


Ok, dah..dah..sbnrnye aku nak cite pasal smlm..best sgt2..nape best? sbb smlm aku n lg 2 orng akak ni pi
 kuar jalan2 ke bandaraya melaka bersejarah..kitaorng gelak2 x hingat dunia..kitaorng tolak agak lewat dlm
kul 7.30 mlm gitu..memang masa 2 singkat sgt2 bila kuar mlm..tp x pe janji kitaorng enjoy..!!!

Tujuan sebonarnye nak temankn akak sorng 2 pi beli henset baru..dah x sabor sgt dh akak  nih nak berhensetkan barunye pun adui..haha. Destinasi 1st kitaorg adalah melaka central (MC)..haa kat situ la jumpe henset dia 2.. aku sbnrnye b'kenan jgk kt henset 2..tp bersabarlah duhai hati..lg dua bln lg ea..

Lps 2 plk kita worang gi JJ...melalak..berkarok la apa lg..ada la dlm 10 lagu kitaorng rosakkan..hehe.  Niat hati memang nak jln2 lg tp hari agak lwt masa 2..otw nak balik 2  tersinggah md la plak..

Apa2 pn satu je aku nak ckp...SERONOK..yup conok sgt2..mereka berdua memang satu kepala ngan aku..boleh memutuskan urat2 ketawa..lawak sgt2 mlm 2..mcm2 jd..ish..ish. kan bagus klu ari yg kita orng kuar ni pada tarikh 11.11.11 kn..kn..biar ia jadi kenangan yg manis selama-lamanye.. 




hehe..mcm2 pose ada kn..

No comments: