Wednesday, June 20, 2012

tandas tersumbat..argh, lecehnya..

Assalammualaikum.^




Bila tandas bilik air tersumbat..tension rasanya...air membuak-buak keluar dari saluran.. Nak-nak bila ada sebarang 'barang' cernaan korang, lagi la perghh baunya..


Aku cuba praktikkan cara yg penyelia asrama aku buat masa kt kolej dulu.. dia simbah dgn air sabun.. eh, tak menjadi ..


Aku praktikkan cara mak aku buat pulak bila sink tersumbat... dia simbah guna air panas.. tiba-tiba bau yg kuat, pekat lagi likat menusuk hidung.. cis, x menjadi jgk.


Lastly, adik aku bg idea suruh guna benda alah ni..memang aku terpikir jgk nk guna awal2 td.. tp bila fikirkan benda tu untuk sink, bleh ke guna kt tandas.. tp aku still guna jgk, haha..


ni la penyelamat aku..hebat kan dia ni..nama dia pelocok..
sumber:google




Sekali je aku guna, burrpp.. terus je air tu turun..yea..berjaya!!

No comments: