Tuesday, June 05, 2012

entry berbaur amarah..

Assalammualaikum.^




Pagi tadi bos sms bg tau dia dah transfer gaji ke akaun Maybank... dan aku.. SPEECHLESS!! ARGHHHH.. Mostly org akan gembira melompat-lompat bila dapat gaji.. tp aku rasa geram nk menangis !!


Dah diberitahu dkt management jgn transfer kt bank tu.. akhirnya selamat jugak di transfer kt bank tu.. ni semua kes pihak management tak bg tau kt bos.. ambil mudah, rasa2 x penting sgt.. tau la tak jd dkt kau kan.. kau x rasa.. ish, nak menangis la..


Tak tau nk salah kan siapa sebenarnya.. pihak management atau aku sendiri yg salah ? Mungkin salah aku jgk.. pandai-pandai suruh pihak managemant selesaikan masalah aku.. pihak management pulak anggap masalah aku ni tak serius sgt.. bukan ke soal gaji pihak management yg uruskan???


Lps ni apa-apa biar aku sendiri direct bg tau kt bos.. tak yah melalui management lg... hampeh..
dan skrg cuma mampu berdoa supaya ic aku cepat-cepat siap..AMIN..




p/s : kebanyakkan masalah kita berpunca drp org lain..saja nk menjejaskan mood kita.. tp..anda x berjaya.. sbb saya kuat..hahah..

No comments: