Thursday, January 26, 2012

saya sangat jeles, ok !






Kepada semua student2 IPTA...mesti korng ada dpt baucer buku RM200 kan. Waa..bestnye korng2 ni..Time CNY ari 2 my abang ada balik bercuti..so dgn bangganya dia tayang2 baucher tersebut..cis, jeles tau x !!

So, apa lagi  kan..mcm2  benda dia nak beli ..sampai kat salah satu kedai buku yg menerima baucer 2..OMG..!! ramainya org..expecially student..mcm mana tau student?? sbb diaorg pun bwk baucer yg sama..haha..nak tau apa student2 ni beli ?? ce teka.ce teka..haa the answer is...---->NOVEL !! mostly student perempuan la kan..jeles lagi aku disitu memerhatikan diaorg memilih novel2 tersebut..

Aku ada jgk cuba nk  tumpang baucer abang aku 2 beli novel..tapi x pe la takut dia menjeling plak..apa2 pun aku still dpt merasa baucer dia..tp alahai RM 5.50 jer...




ini la hasilnya bila dah dapat baucer free..

  • Flash mob malaysian style, awesome !! x tau apa itu Flash mob..TENGOK SINI !!

No comments: