Saturday, December 03, 2011

Alahai....si muka tembok!!



Aku x tau org menilai aku
siapakah aku di mata kamu???
mudah di pergunakan kah??
meski pn aku x berapa mengenali kamu..
kamu buat aku sesuka hati sesedap rasa.
Maaf. mungkin kau x tau
aku bukan begitu
mengikut arahan kamu yg aku rasa x perlu
perkenalan kita cuma boleh ku kira dgn m'gunakan jari saja
itu pn cuma pabila berselisih saja
tapi kau anggap aku spt 1000 thn lama kenalnya
meminta-minta dgn ketebalan muka yg ntah berapa lapis tebalnya
permintaan kau itu membuatkn otak aku di tahap beta
memikirkan kau..apakah..??
orang tua mu mana?
adik-beradik mu mana?
adakah aku yg perlu menaggungmu?
menjadi tempat sandarmu?
tidak pernah ku jumpa org spt kamu..
mungkin kamu lah org pertama..
tahniah aku ucapkan..
tp haruskah kau berbangga dengan itu?
di label sbg org yg x tau malu??
fikir-fikirkan lah.

No comments: