Tuesday, October 04, 2011

Bersyukurlah kamu...


Mulakan hari ini dengan bismillah dan ceria..aduh, setelah sekian lama bercuti rasa liat pulak nak gi keje..keje yg kene buat memang byk, siap ada due date lg..tak pe, kena siapkan jgk walaupun malas kan..kan. Dah keje buat cara org bekerja..jgn lupa 2..


Manusia setiasa lupa...lupa untuk bersyukur..mcm aku jgk..tidak bersyukur dgn apa yg aku lalui sekarang sehingga istilah 'kalaulah' disebut-sebut. Mcm  masa sekolah dulu selalu ckp "kalau lah aku dah besar nanti...bla..bla". Pastu bila dah keje "kalau lah aku dapat balik zaman sekolah dulu..." klakar kan..so, hargai masa yg kita lalui skrng nie..sebab mungkin kita akan menyesal kemudian nanti...


Ya Allah...berikan aku kekuatan untuk terus sabar dalam menempuhi cabaran yg mendtg dan sentiasa bersyukur dgn apa yg aku lalui..amin.