Sunday, October 02, 2011

awkward..


Pelik...memang pelik..Bila benda ringkas, simple n mudah dijadikan susah..aku x fhm btol la..Citenye mula mcm nie....


Hari 2 aku first day msk keje..sbnrnye sblm nie aku dh penah keje kt situ sbg bdk praktikal n part time..tp setelah melihat prestasi dan kecemerlangan yg aku tunjukkan (ceh), ak pn di tawarkn keje kt situ secara tetap dan kena masuk keje pada tarikh yg di tetapkan..bos suh jgn bg tau kt staf  lain..ssshhh..dia sndiri akan bg tau..ok, fine.


Then, tibe la hari 2..dgn perasaan cuak yg amat, aku pn pergi la keje. Dlm fikiran aku camne la penerimaan dorng (staf) kat aku walaupun aku kenal dorng kn..sedih la bila tiba2 dorng tanye.."eh, nape dtg sini..?" erk..bos tak bg tau lg ke? WTH..aku pn dgn janggalnye duk situ sampai bos dtg..siap boleh jd bahan gurauan lg..dorng tak tau apa2 pn dari bos..lg best bila ari 2 jgk ada meeting..saje la 2 kn, first day aku wat meeting. Panas telinga weyh bila tugasan aku yg lps2  dibangkitkn semula..baru je nak bersemangat waja..ceh.


susah la cmnie..susah sgt ke nk bg tau dorng 2 yg aku bakal keje kt situ sblm ak start keje???....feeling awkward..!!



hmmm...

***********************************************************
Hi ! first entry untuk permulaan.. entry permulaan yg awkward.. 

Cerita & perasaan kdg2 x semua org nak dengar..
So, terhasil lah satu blog yg mana akan aku mampatkan dengan luahan, kehidupan dan warna kegembiraan aku.


p/s: life must go on right...?