Sunday, March 18, 2012

18 MAC 2012...lupa la pulak!!

Assalammualaikum.^




ce teka..ce teka..18/03/2012 ?


Makin bertambah umur semakin aku jadi pelupa..apala...tarikh penting tu kot..dan terima kasih la aku ucapkan dekat kawan2 FB..mereka ada hantar kad ucapan..aku pelik..salah hantar ke..? dan  kepelikan itu berakhir pabila aku terima post di wall bertubi-tubi...oh, aku lupa!! Maafkan aku.. mereka lah yang telah mengingatkan aku pada tarikh tersebut..tarikh yang membuatkan aku berfikir...mengimbas kembali peristiwa 21 tahun yg lepas..ah, banyak perubahan yang berlaku..dan banyak pengalaman telah aku rasa.. pahit, manis, masam, kelat, tawar dan sbgnya sepanjang pejalanan hidup .. dan aku pasti aku bakal menempuhi pelbagai rasa itu lagi pada usia 22 tahun ini dan tahun-tahun yang seterusnya...cuma satu je .. aku harap aku dpt tahan dgn ujian rasa itu...Amin..


No comments: